Gizmoo yaa çok sevindim sizin adınıza Allah nasip ederse bende pazartesi günü geleceğim salı doğum olacak. Bu kez deniz hoca yapmayacak ameliyatı ama yine de güveniyorum Gazi’nin kadın doğum ekibine, anı riskli bir durum gelişirse zaten hocalar giriyor rahatlığı var yani. Sağlıkla büyütün bebeğinizi çabucak iyileşirsiniz inşallah. İki güne 700₺ mi ödediniz şimdi özel odaya? Bende özel oda tutacağım. Birde yanınızda kim kaldı, ziyaret kabul ediyorlar mı?