Songul-12 atasoyozge61 hem bebeğime kavuşmak istiyorum artık hemde çok agırlaştım hiç bişey yapamıyorum. Uyku sıfır hiç uyku uyuyamıyorum
Songul-12 minikkelebek_ çok agırlaştım tek başıma yerimden kalkamıyorum. Aşırı yorgun ve halsiz hissediyorum kendimi rahimde agrı oluyor adet agrısı gibi agrılarım oluyor bu bünye ile alakalı sanırım
Falancahanim Songul-12 Doğurduktan sonra da uyku yok kısmen ☺️hamilelik en güzel zamanlarmış şuan bebeğim 15 günlük onunla olmak da güzel ama zor :) her anın kıymeti bilinmeli hamileliğinizin tadını çıkarın hayırlı doğumlarınız olsun 🧿
minikkelebek_ Songul-12 geceleri yatamıyorum bende sağa sola donmek baya zor oluyor benim için de akşam olsun istemiyorum resmen kafası akşam olunca bana baskı yapıyor sizinde öyle mi sırt ağrılarım oluyor mesela
Songul-12 minikkelebek_ evet ben 28 haftadan beri sırt agrısı bel agrısı yaşıyorum geceleri uyku yok zaten bende dönerken zorlanıyorum
Seymoshh Songul-12 dur senin haftan daha erken 38+1 5.gebeliğim bende doğurmak istiyorum ama gününü doldurmadan gelmiyor benim oğlumda🥴39.haftayı göreceğiz yine