Evremo Bugün 20+2 haftalık oldu. Bugün başladı sol yumurtalık tarafımda ani sancı gibi bir şey oluyor hemen geçiyor. Hareket edince olduğunu farkettim. Başına gelen oldu mu acaba. Kontrol 1 hafta sonra acaba erkene mi çeksem.
Aysemm44 Evremo Bendede aynı bide Altan bi ağrı bar nasıl ölecem resmen devamlı hareket ediyorum ağrıyı hissetmemek için normal galiba
Evremo Aysemm44 inşallah bir şey yoktur. Normal döngüme göre yarın yumurtlama günüm başlıyor. Acaba ondan mı yumurtalık sancı oluyor diye düşündüm ama bilmiyorum.
Aysemm44 Evremo Benim arkadaşımda benzeri oldu ama açılma var onda malesef 3 cm ilaç tedavisine başladılar 21 haftalık oda
Evremo Aysemm44 1 hafta önce perinatoloji baktı ben tanıdığım olduğu için gidiyorum. Rahim ağzı falan kapalı dedi. Aslında ben birde idrar yolu enfeksiyonu şüphe ediyorum.
Aysemm44 Evremo Yanma ve ağrı varsa enfeksiyondur bende gidecem bendede aynı sorunlar var ama 4 hafta daha var randevuma