Nomays11 Kızlarrr hep merak etmişimdir denemek nasip oldu. 22. Haftadayım geçen 19 da falan bu tarz müzikler dinletip acaba tepki verecekmi diye bekledim tepki gelmedi bende bırakmıştım. Bugün sabah bir deneyeyim dedim Mozart’ın bebeklere özel diye bir başlığı var YouTube da onu açtım uzandım normalde böyle hafif bi pıt yapan bebek içerde çoştu sanki sağlı sollu hareketlerini hiç bu kadar net hissetmemiştim. Sonra acaba tesadüf mü dedim 3-4 saat sonra tekrar denedim ve yine aynı şekilde oldu 😂 denedim oldu hem çok komiğime gitti hemde çok hoşuma gitti daha önce deneyen varmıydı
Yalinn8 Nomays11 hahaha evet yaa seviyorlar, bi de ben duşa girerken hoparlöre bagliyorum pek hoşlaniyor bi yandan su sesi bi yandan Mozart, Beethoven😅
Nomays11 Yalinn8 bebekler doğduğunda tekrar çalındığında ses tanıdık geliyormuş ve sakinleşiyorlarmış birde 😍
Yalinn8 Nomays11 evet onu yakin bi arkadasimda bizzat gordum, sabitle 1-2 sini dedi, tanidik gelir isine yarar dedii
Nomays11 dml33 valla bende benimkine diyodum hep, burda okuyodum daha 14 ye hissediyorum hareketli falan diyorlardı benimkinde tık yoktu 😂
yarennn Nomays11 benimde tam tersi zıp zıp zıplayan çocuk mozartı açınca tek bir hareket bile etmemişti 😂 kırmızı baliği açmıştı kardeşim 1-2 gün sonra Allaaahh karnımdan çıkacaktı nerdeyse 😁 o gün bugündür kırmızı baliği açtığımda çıldırıyor😂
Pinaryucel Ben 18. Haftadan bu yana klasik müzik dinletiyorum ve kesinlikle iyi geldiğine eminim çünkü hareketleri daha sakin oluyor benim oğlum daha çok chopin seviyor 😀
Pinaryucel Nomays11 canım ben spotify diye müzik uygulaması var ordan açıyorum ama onun olmasına gerek yok tabi you tube’a girip chopin olarak aratıp dinletebilirsin anneyi de rahatlatıyor.. klasik müzik candır :)