Hamile olduğumdan beri 3 kere falan kullandım ama bugün nedenini bilmediğim kemik ağrılarım başladı ve ağlıyorum ağrısından 1 tane içeceğim zararı olur mu siz kullanıyor musunuz birde içmeden hastaneye gitsem mi diye düşünüyorum üşütmedim pek bi yere de çıkmıyorum gebelikte yaşayan var mı böyle virüs mü kaptım acaba ya tedirginim