Mebus 5 günden beri sağ kalçamdan elektrik çıkıyor resmen yatsam ağrıyor yürüsem topallıyorum 34 haftalık olduk magnezyum ve vitaminlerimi de kullanıyorum nedir bu ya nasıl geçer doğuma kadar böyle mi gidicek evde bi süpürge yapamaz oldum
Mavidunyamm Mebus 39+4 üm halen öyle. Magnezyumu günde 1 defa alıyordum onu 2 yaptı doktor. Sizce doktora sorun belki çoğaltır magnezyum u
Mebus Mavidunyamm decavit in içinde de magnezyum varya bide günde 1 tane de maden suyu içiyorum artı magosit kullanıyorum o yüzden daha fazla da kullanmak istemiyorum açıkçası magnezyum depoları falan iyi çıktı kanda ondan olacağını zannetmiyorum
Mebus Mavidunyamm benim aynı zamanda ödem oldu ayaklarımda çok ondan sonra bu geçmeyen ağrı oluştu ödemle mi alakası var acaba diyorum sizde çok ödem topladınız mı
Mavidunyamm Mebus odemle alakası var mı bilmiyorum benim hiç ödemim olmadı en baştan beri. Şuan 39+5 im yine yok odemim ama ağrılarım 30 dan sonra başladı şuan çoğaldı