HawailiMom Haftada kendim anladım kd dr a gittim zaten en başından beri karaciğer enzim yüksekliği vardı ama ilaç tedavisi başlamadı gebelik kolestrazı ise 37. Haftada sezaryen ile alırım dedi, şimdi geri yükselmiş dahiliyeye git dedi gittim, var ama çok değil o yüzden ilaç başlamayacağim dedi kaşıntı için krem verebilirim oda bebeği etkiler dedi yok dedim ama kafam karıştı ast 8 olması gerekirken 45 alt da 7 olması gerekirken 14. Bide bi test verdi ben Elbistan da oturduğum için ne burda ne çevre illerde o test yok