Elifinzeytini Sezeryan yapıcaklar için gün alan varmı ocağın kaçı dediler haftaya kontrolüm çok merak ediyorum nezamana gün vericek
YagizAsyaMom Elifinzeytini bu çarşamba 37+4 olacağım muaynem var bebeğim iri 2.5 bazen 3 hafta önde gidiyor doktorum en son konuşacağız bu durumu dedi tahminimce netleştirecek ve sezeryan günü verecek gibime geliyor yada ben öyle ümit ediyorum 🤣🤣
Secily Elifinzeytini 38+3 teyim bebiş henüz dogum kanalına girmemiş umarım girer bi an önce🙏🏻 Normali bekliyoruz kısmetse
Derin_34 Elifinzeytini 36+1 haftalıgım. Doktor sezeryan için 12 ocak olarak gün verdi.bir sıkıntı olmazsa o tarihte olucak inşallah nasipse
F84 Elifinzeytini ben 35+3 um sezeryan olucaksa 20 Ocak olduguna gore sizinde 16-17 Ocak olmali diye dusunuyorum
busra6161 ben 36 haftaligm cnm ama almadim henüz tahminen 7 8 ocak dedi obsetrik ultrason istedi ona göre verecekmis gün
busra6161 Elifinzeytini bebegin son durumuna bakacaklar detayli gibi bise.kordonuna plesanta yaslanmasi varmi kilosu boyu detaylica bakiliyor
Elifinzeytini Bende hesaplamalarıma göre 7-8 ocakta alabilir gibi geliyo ama 39un bitmesini beklemez diye düşünüyorum bebeğiğim kanala girdi çünkü ve normal doğum riskli bana
Burcuars Elifinzeytini bnmde perşembe 37 olcak kontrole çagırdı bakalım günümü verır mı doguma alır mı bilmiyorum ama alsa keşke 😣 dayanamıyorum sancı ve agrılarım a artık
Bella 36+4teyim. 3günde1 gidiyorum doktora, en son perşembe gittiğimde 38de çatı muanesi yapacağım dedi. Allah izin verirse normal doğumu bekliyorum.. 37-38 de doğuranlara çok özeniyorum.. İnşallah bana da olur erken kavuşurum bebeğime, sağlıkla sıhhatle.
Janset2105 Ben de 35 im 20 sine kadar alırız dedi ama 13- 20 is arası bir gün olacak erkenden bi sıkıntı çıkmazsa