bitanemm_ Kızlar yardım edin niye böyle oldu gözlerim sağlıklı bı sıkıntım yoktu 3 gündür bugün daha yoğun sadece sol gözüm puslu bulanık görüyorum 37+1 im
Yazmelegi_ bitanemm_ tansiyon olabilir veya bende de olmuştu doktora gittim hersey normaldi ama gebelikten kaynaklı oluyor bazen dedi ve gözlük verdi kullanmadım salak gibi fazla takmadım şimdi çok zorlanıyorum uzağı hiç göremiyorum bulanık bulanık hersey tekrar gidicem
Elmass Tansiyondan kaynaklı olabilir benim de tansiyonum düşük genelde. Gözümün önünde siyah noktalar uçuşuyor ya da puslu görüyor bi tanesi.
Evhamlikurabiyeanne Benim astigmat ve miyopum var miyop 0.50 astigmat da 0.75 derece ilerledi hamilelikte.Simdi tekrar hamileyim görme kalitem düstü ama benimki genetik annemin de öyle olmus önceden astigmat miyop sorununuz var miydi ?
bitanemm_ Evhamlikurabiyeanne daha önce herhangi bir göz problemim yoktu bu 3 gündür oldu bende gebelikten mi acaba dedim
bitanemm_ Evhamlikurabiyeanne daha önce bu göz problemim yoktu sağlıklı gözüm miyop falan bişey yok yani tansiyon biraz düşük çıktı büyük 110 küçük 65
bitanemm_ Yazmelegi_ kaç haftalıksiniz cevremdekiler gebelikten sonra geçer diyorlar pzt kontrolüm var tansiyon takip edip gidicem
bitanemm_ 25merve Pzt kontrolüm var doktoruma gidicem ama göz için de randevu bakıyorum olmadı özele gidicem neden böyle oldu bilmiyorum valla
bitanemm_ Yazmelegi_ teşekkür ederim mutlaka gidicem doktora inşallah kalıcı olmaz. Çok geçmiş olsun 🌸
bitanemm_ Hilalkrkmaz1 tansiyonum genelde düşük çıkıyor idrar tahlili geçen hafta vermiştim temiz çıktı hepsi şu son günlerde böyle oldu bakalım pzt randevum var🌸 teşekkürler cevapladığınız için