Arkadaşlar bugün hastaneye gittim 2 kese vardı biri gayet güzel büyümüş sağlıklı diğerinde ise kese var bebek var ama kalp atışı yok doktor genelde bunlar oluşmuyor dedi ama bebek var artık kesede böyle durum yaşayan var mı ? 2.kese sağlıklı olur mu sizce ne durumda olur