Şuan normal doğum olarak ilerliyoruz ama birşey merak ediyorum. Çatı darlığı normal doğuma uygun olup olmadığıyla ilgili bir alttan muayene olmadım. Yani çatın dar yapamazsın diye birşey var mı,varsa ben o muayeneyi olmadan normal doğum olarak ilerliyorum 😁 Korku sardı 39+1 im ya o an yapamazsam çatım darsa diye