Iki gündür ağlıyorum dış agrisindan gece uyuyamıyorum uyuduktan sonra da şiddetli ağrısıyla uyaniyorum karanfil yağı almam gerekiyordu evden çıkamadım karanfil vardı evde hemen iki tane aldım ağrıyan bölgeye koydum cignedim gibi yani uyuştu ardından şu saate kadarda ağrı yok ve inşallah yine baslamaz sizde karanfilden korkmayın en azından gidene kadar rahatlatsin sizi