Havasını alıyorum alırken Bi kac damla ilaç çıkıyor normal mi, sonra 45 derece açıyla yapıyorum sonuna kadar bastırıp 5 saniye öyle tutuyor çıkarıyorum. Çıkardıktan sonra şırınga geri alıp ileri baktırdığımda bir sürü ilaç çıkıyor sizde de böylemi yanlış bsey mi yapiyirum