Dün sabaha karşı sancilarım başladı 10 dk da bir sonra nışanım geldi.Gittikçe sıklaştı saat bir buçuğa kadar evde sancımı çektim sonra hastaneye gittik iki çeyrekte bir baktım oğlum doğdu çok şaşirdım çok çabuk oldu herşey darısı hamile olanlara sizde bir avazda doğurursunuz inşallah..