Melosunannesii Betuulll1 2 kez araştırma Hastanesi’nde doğum yaptım özelden çok konforluydu bundada oraya gidiyorum
Dy_55 Betuulll1 karışık gittim özel sadece klinik başka şehirde üç defa özele iki üç defa devlete gittim
iremm00 Adenala etliktemi acaba süreç nasıl ilerliyor merak içindeyim ama sezeryan olacağım ben detaylıda öyle çıktı
Melosunannesii Betuulll1 ozelle giden arkadaşlarımdan da çok şikayet aldım hem şuanda çok masraflı bu zamanda doktorunuz iyiyse en güzeli devlet
Melosunannesii Emrcnaydn asistanlar bakıyor muayneye bı sıkıntılı durum olduğunda muaynede fedi beye yönlendiriyorlar benim hamileliklerimde gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için gidiyorum
Nurellaasss Betuulll1 İlk çocuğumu araştırmada doğurdum. Şuan farklı ilde olduğum için özele gidiyorum
AnnesininBaliii07 Betuulll1 özele 3 kere gittim en son 16 haftalık olunca cinsiyeti için gittim dahada gitmedim devlete gidiyorum çünkü her kontrol başı 650 TL şuan zamlanmistir tabi ama devlette devam