Pelinizm Krispiim16 Bizimde kızımız olucak inşallah🙏🏻🌸 Erkek bebek daha çabuk hareketlenir diyorlar büyükler oyüzden sordum 🙈 Göbiş de daha çıkın oluyor erkekte 🙈
Melisa_Lila Pelinizm bilmiyorum ama sanırım öyle benim annem gecen sene hamileydi erkek kardesim oldu annemin karnında durmuyodu cocuk Azıyodu tekme üstüne tekme durmuyodu 😂😂 cok hareketliydi ama bende cok az hareketli 🤦🏼♀️
Demirayselinay Melisa_Lila Krispiim16 bizde 20 haftada hissetmeye basladik simdi 21 hafta olduk her gece sabaha kadar tekme atiyor hele babasi isten gelince elini karnima koyunca tamam hic durmuyor
Alyamm Demirayselinay benim oğluşum gece hep uyuyor şuan bizde 21 inci haftadayız gündüz ve akşam 11 e kadar hareketli 😂😊
YsmnYsn Ayazayaz 15+1 şu an çok erken. En erken 20 haftada tekme atar. 20den önce de gıdıklanma gibi şeyler hissedersiniz onu da herkes hissetmez. Ben şu an 19+5im ama henüz hissetmiyorum
Pelinizm AlininAysesii Son gittiğimizde yan pozisyondan gördüğü kadarıyla kız dedi🙈 Ama hala alışverişe başlamadım 🙈
mcansum Krispiim16 ben 18 de hissetmeye basladım ama ck az bsyler oluyor dıye ıcerde 😂 snra her hfta arttı şimdi eşimde hissediyor
Ahsenveannesi Krispiim16 ilk zamanlar kasıkta baloncuk patliyor gibi hissetmistim bir iki kez gaz zannetmistim ama sıklasinca anladim tekme oldugunu☺ simdi 30a girdik gece kaburgamda tekmeler gunduzde kasikta surekli donme hareketi
Ahsenveannesi aysess benim kizim tekmeden cok yumruk atıyor ve dönüyor bir saga bir sola bebegim tersti hep kasiklara vuruyordu donse de rahatlasam diyordum ama dondu de degismedi simdide yumruklar sag sol donmeler hep kasikta😂
Mrvygit Ayazayaz bence biraz sabret ben şuan 27 haftalıgım ve ilk haraketını net olarak 23 haftada hissettim💞
Ayazayaz Mrvygit hadi ya ozman daha çok var 😂😂😂 gerçi ilk çocuk zaman geçmek bilmez ama 2. De başına gelecekleri bildiğin için su gibi geçiyor 😂
deletedmom6295 Krispiim16 herherde çünkü artık sadece tekme değil el ayak dirsek diz çalışıyor minnağım 😀