irosimakucuk 33+6 haftalık gebeyim 29. Haftadan beri yüksek tansiyon riskim var ve 1 aydır alfamet kullanıyorum genelde tansiyonum 14/9 ,15/10 ve 13/8 seyrinde çok nadir 16/10 11 lere cıkıyor. 2 gün önce kendi doktorum (özel hastanede) tansiyon ilacınıb yeterli gelmediğini kardiyolojiyede görünmemi bu sekilde yükselirse 36 haftada doguma alabileceğini söyledi. Dün gece koşuyolu kalp hastanesine acile gittim ordaki doktora durumu anlattım ve eon haftalarda normal oldugunu ilaca bile gerek olmadıgını söyledi zorla ilaç yazdırdık adolat verdi. Çok güvenemediğimden bu aksam acil olarak zeynep kamile gittik belki ilaç yazar ek olarak diye randevu bulamadıgım için . Daha öncede bu hastaneye 2 kerr gittim ve asla memnun kalmadım kavgalık olduk burdaki forumlardan ve araştırmalarımdan sürekli yatıs verdiklerini biliyorum bu aksam da giderken eşime dedim ki yatıs verirse kabul etmiyoruz . Neyse gittim zaten hapishane gibi kimse alınmıyor sadece kimlik ve telefon. Tansiyonum ölçüldü 13/10 hemen dherkese bilek kemiginden damar yolu açılıyor ilk kez bileğimden damar yolu acıldı öyle bir acıdı ki kemigim cıglık attım ve bayıldım alkol vs koklattılar bas dönmesi mide bulabtısı vs tansiyonum otomatik düştü 10/6 lara sonra nst bagladılar kan aldılar idrar aldılar. Bu süre zarfında geleni yatış yapıyolr neyse kan normal idrar normal doktor muayene ederken hastalık geçmişiimi anlattım ve özel hstanedekş doktorumu boklamya başladı ilaç yanlıs kullanıldıgını doktorun neden böyle yaptıgını vs vs söylemdi daha sonra kardiyologun verdiği ilacı neden almadıgımı sordu ve durumu anlattıgımda doktoru begenmeyip ilac almamak nedir sen doktoru sevmek zorunda değişsin va vs diye yüklenmeye başladı sürekli ölüm bebegin kalbinin durması riskler vs bunları konustu ultrasona aldı ve bebegin plesantasında nodüller vs car dedi halbuki kendi doktorum 2 gün önce cok saglıklı oldugunu gelişiminin normal oldugunu söylemişti. Daha sonra bana riskli gebe oldugumu takip edilmem gerektigini ilacı hastanede komtrol edilecegini ne zaman cıkacagımın belli olmadıgını söyledi bende kabul etmedim ve baska tedavi istedim sinirlendi ve bilincimin yerinde olmadıgını ölebilecegimi bebegin ne oldugunun umrunda olmadıgını yasımın genç oldugunu söyledi ve eşini cagır dedi . Eşime sürekli beni aşagılayarak eşiniz laf dinlemiyor doktor begenmiyor bebek de eşinizde ölebilir psikolojisi cok kötü algılamasında problem var iyi bakmıyor gibi şeyler söyleyerek onu ikna etmeye calıstı ve beni sürekli aglatıp simirlerimi bozdu eşime kesinlikle yatmayacagımı söyledim ve bana kagıt imxalattı ölümü kabul ettigimi hayatımı riske attıgımı bebekle alakalı sıkıntıları vs sonra yine eşimi cagırsrak beni aşagıladı ve ondanda imza aldı .
Gerçekten şu 3 gündür yaşadığım doktor karmaşası herkesin farklı bişey söylemesi ve sürekli korkutması cok yıprattı