Merhaba , 32. Haftamdayim ve hastane araştırmaya başladım. İlk hamileligim o yüzden pek bilgim yok :))
Sizce etlik şehir hastanesinde mi doğum yapılmalı yoksa bilkent şehir hastanesinde mi ?
Refakatçi bilgisini felan deneyimlerinizi yazabilir misiniz lütfen 🤗