Nazlicann0 merhaba, yeni gördüm. Dogumhaneye cagirdi, ebeler açılma var mı diye baktılar ama acilmam yoktu sadece yumuşama çıktı. Nstye bağladılar, orda da bebek iyi çıktı eve geldik. Ertesi gün se doktorum kontrole cagirdi, her şeyin normal ilerlediğini söyledi. Kendini yorma dinlen filan dedi, bir daha olursa direkt dogumhaneye yine dedi 😊