Kizlar ben yine başaramadım geçen post atmıştım betam 103 diye kaç gündür hastaneye gidip geliyordum bugün betam 15 e düştü kimyasal gebelik olduğunu söyledi doktor zaten 5 ay öncede dış gebelik geçirdim sağ yumurtalık alındı şükür bir kızım var çok istedim olmuyor nasipte yokmuş ben yine başaramadım artık kafamdan siliyorum gebeliği zorlamanın anlamı yokmuş onu anladım 😓😓