Ben doktoruma söylemiştim. O da normal olduğunu ama bir tansiyon aleti alıp 1 hafta takip etmemi istemişti. Takip sonucunda da ortalama tansiyonum 10-7 nabzım da 90 çıkıyordu ama 70-80 çıktığında da benim çarpıntı hissettiğim zamanlar oluyordu. Zamanla geçer diye düşünüyorum vücudumuz alıştıkça 🌸 üstteki arkadaşa katılıyorum doktorunuza danışın belki sizden de takip isteyebilir