Selam arkadaşlar.Geçen ay duphaston kullandım 17si adet oldum.Bu ay çatlamamış büyü yumurtam kaldığı için doktorum Yarina isminde başka doğum kontril hapı verdi böyle numaralı falan.Ayın 10u bitti 9 gündür adet olmadım daha.Doktoruma söyledim bekle dedi.Belim karnımın aşağısı falan ağrıyor bazen şeffaf beyazımsı normal akıntımda oluyor.Böyle olanınız oldu mu?