Kızlar 10 gün önce serklaj oldum ama tedbir amaçlı rahimde kısalık falan yoktu . 2 gündür bebek kendini kasıyor 2 3 saniyede olsa bu beni korkuttu. Bide sol taraf kasığımda bıçak saplanır gibi ağrı oluyor dikişlerden dolayımı acaba aranızda bunları yaşayan varmı