İkinci gebeliğim ikisinde de oldu. Ama haftalarım daha fazlaydı benim. İlkinde 12haftalıktım şimdikinde 11haftalıktı. 16.haftaya kadar sabah akşam kullandım. Dinlendim ,fazla yol yürümedim, ağır iş yapmadım. Hamdolsun geçti şuan 18haftalık olduk. Geçmiş olsun inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın 🤗