Merhabalar, konunun üzerinden epey gün geçmiş ama yazmak istedim. Bende de ileri derecede bel fıtığı vardı.2017 de ameliyat dediler olmadım.Egzersiz ve kg verme ile o zamandan beri iyiyim. Şu an 26 haftalık hamileyim ve şimdiye kadar hiç bir sıkıntım olmadı belimden.Fakat normal doğum istememe rağmen,doğumda tetikleme ihtimalinden korkuyorum.Çünkü haftalarca yatırıyor🫤Dün Beyin Sinir doktoruna gittim.Normal yapabilir diye rapor yazdı ama sonra bana dönüp, arkadaş olarak tavsiye verecek olursam bu beli hiç zorlama,sezaryen tavsiye ediyorum dedi.Kafam iyice karıştı.Konuyu açan arkadaş ne yaptı acaba?