Kızlaaar 3. Bebeğime hamileyim ve daha 8 haftalık ama karnım çıkıyor çıldırcam diğer ikiside 25 den sonra anca göründü göbüş bu niye böyle erken çıktı anlayamıyorum şimdikten çıkıyorsa 9 ay düşünemiyorum kilo almadım bu arada tartıya korkarak çıkıyorum ama aynıyım çok şükür 😂❤️ 3. Olduğu için mi böyle ki instagramda videolara rastlıyorum onlarda gösteriyo üçüncü test yapar yapmaz neredeyse göbek çıkıyo diye😂