htc_kynr Selam.kizlar vajinaya baski bebis aşağı dusecekmis gibi hisseden varmi doktora soyledim cok ayakta kaliyorsan yoruluyosan ondan olabilir dedi sizde varmi böyle hisler
Busrademiroztamur htc_kynr merhaba, bende aynı durumdayım sürekli aşağı da bı baskı ve ağrı var bazen oturmakta zorlanıyorum bebişte ters duruyor benim doktorumda çok fazla ayakta durma dinlen yorulma dedi ve magnezyum başladı.
SevgibiR Bebeğin duruşundan olabilir tekrar gidince nasıl durdugunu öğren bnm ayakları asagidayken baskı yapiyordu ağrı oluyordu şimdi yan yatıyor rahatım
SevgibiR Ondandır ama daha erken döner diyorlar değişiyor bnm dik oturuyordu yan oldu haftaya gidicem bakalım napmis. Erken dönmüş baş aşağı senin bebekcik acele etmesin daha çok küçük 😊
edaozdxx Canım benim vajinamda aşırı derece bi baskım, kanamam ve sağ bacağım kullanılamaz oldu. Devlete gittim bir sıkıntı yok dediler. Daha sonra içimiz rahat etmedi Özele gittim. Orada doktor baktığında bebeğin kafası Rahime dayanmış dedi. 30. haftada vuracağı ciğer geliştiriciyi 27. haftaya çekti. Şimdi kasılma ve sancılarım sürüyor. Her an herşey olabilir diye tetikte bekliyoruz. İhmal etme derim... Çok geçmiş olsun.
htc_kynr Kontrollerim yeni yapıldı hem özelde hem devlette dinlenince geçiyor 😐 isteyken zorluyo beni
htc_kynr Busrademiroztamur sanirim.bizim.hamileligimiz de boyle geçecek 😊 yatip dinleninnce geçiyor cidden