Bu hikayeler çok hoşuma gidiyor sonunda sonu Pozitif DOGUM hikayemi bnde yazıyorum..
40+6da bu bebek glmiyo derkn sabah ntsde sancım çıktı hissetmedim eve geldik 4 gibi sancı vurmaya başladı takip edip buraya yazdım eşim gececi çalışıyor sancılar siklasncs eşimi aradım hastahaneye geldik yatışımızı yaptılar. Gece biraz sakin gecti sabah 2 cm açıklığım vardı, bı doz suni verdiler ardından PK acilmam olmadı ardindan iki doz suni takıldı iki saatte açıklık 9 cm🥹kolay ilerler diye düşünüyordm. 1 gibi nts’ye bağlandım bidaha bırakmadılar 🥺😂 ben gece boyu uykusuz ve çok yorgundum 5 saat o ntsde bağlı kaldım acmadilar, 3. Saatin sonunda hemşire bebeğin saçları çok diyince yakın diye umutlandim ama glmek bilmedi kızım. Doğuma bnmle eşim girdi her sancida belimi ovduruyordum şimdi guluyo ömür boyu masaj hakkını kaybettin diye, 5. Saate yaklaşırken suyum gldi, öncesinde defalarca ikindim,asla bitmeyecek sandm . Sezeryan dedim ağlıyordum asla dediler. bebek knalda çok klmisti aralarında konuştular bı sorun olduğu blliydi kalp atışı düşünce birden kesik attılar kaç yerden 20,kusr dikisim var üstüme oturamiyorum. Ama bebeği göğsüme verdikleri an herşeye değer diyo insan 1de bağlandığım ntsden 5.36da kızımı kucağıma alıp ayrildm, bunun için bu acıları bidaha çekerim de diyo ama ikinci çocuk fikri aklindan tamamen siliniyo😂 şimdi meleğim yanımda ağrılarım var ama geçicek olduğunu bilmek biraz rahatlatiyo..
Sancı sırasında anne olmk isteyenlerede hamile olup gün sayanlarada çok dua ettim. Umarım herkesin su gibi doğumları olur❤️