Betul709 Kızlar 37+5deyim. Nst de sancım çıkıyor ama doğum başlatacak kadar değil doktor açıklık çatı vs hiç bakmadı normal mi?
Deletedmom_85 Betul709 Benim doktorum 38 de çatı muayenesi yapacağım demişti. Anladığım kadarıyla muayene sonrası doğumu tetikliyor çünkü belki sizin doktorunuz da geç yapmak istiyordur tetiklemesin diye
Deletedmom_85 Betul709 Demek ki açıklık kontrolü yapmak için yeterli görmemiş olabilir doktorunuz mutlaka daha iyi bilir