16 haftalık hamileyim mide bulantısı gitti ,göğüs hassssiyetş gitti bazen sertleşiyor uçları çıkıyor bazen hiç bişe olmamış gibi normal kendimi hamile gibi hissetmiyorum zaten iştahım var buaralar 15. Haftamda gittim herşey yolundaydı 🙏💕 ama belirti gidince korkuyorum nedense