Şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Bnimde gebelik şekerim var sabah açlık kan şekerim hep 100-105 arası çıkıyor diğerleri normal çok dikkat ediyorum. Bugün endokrine gittim sabah açlık dikkat etmeye rağmen yüksekse akşamları yürüyüş yapacaksın yinede düşmezse ilaca başlıyacağız dedi. Sakın ihmal etmeyin.