Gulsenkryl34 Kızlar şimdi tuvalette sümüksü bişey geldi kanlı değildi ama çok farklıydı ay çok heycanlandım ne zaman doğum yaparım acaba 39+2deyim
Busy Gulsenkryl34 benim nişandan 2 gün sonra suyum geldi . İnsallah kolay bir şekilde doğumunuz olur ☺️
Smr28 Birşey soracağım normal doğum yapınca bezi onlar mı takıyor yoksa geceliğmin arasına ben bez koysam mı
sedanur_bpr0 Smr28 Şehir Hastanesi’nde doğum yaptım. Bez verdiler bir tane. Onun dışında yanımda depend vardı.
Busy Smr28 doğum bitince bi tane mesane pedi kendileri yapıştırdı iç çamaşırıma. Sonra da kendim aynı şekilde devamında mesane pedi yapıştırdım. Külot bez e izin vermediler enfeksiyon kapar diye .
Gizemavs Ebem nisan geldiğinde hastaneye kontrole gelmemi istemisti doktorunuzu bir arayıp söyleyin isterseniz