Zehraelisa Şimdi ben 21+3 haftalık hamileyim ama bu + 3 ne oluyo mesela 21 bitmiş 22 haftalikmi oluyo anlamadım beni aydınlatın lütfen
mervemurat16 Zehraelisa şimdi ilk kısım haftanızı ikinci kısım günü temsil ediyor mesela 21 hafta 4 günlük 21+4 şeklinde belirtiliyor ultrason kağıdında 21w4d diye yazar w(week-hafta)d(day-gün)şeklinde gebelik haftasında 21+0-21+6 arası gebelik 22.ci gebelik haftası olarak geçiyor
Dy_55 21 haftan dolmuş 22 den 3 günün dolmuş 21 hafta 3 günlük anlamında. Bu arada Mart değil Mayıs annesi yada Haziran oluyorsun sanırım 21+6 benimde tahkini doğum 27 Mayıs 😊
Hatice_0691 Peki bana yardımcı olurmusunuzzz ben çatlatma iğnesi ile hamile kaldım ama şu durum var 2 kasımda adet gördüm doktor geç döllenme dedi hamile kalma tarihi 11.11.2023 dedi kaç haftalık oluyorum
Hatice_0691 Ebrar042 9+6 yazıyor yarın 10 haftaya giriyorum ama son adet tarihi yazdığım da farklı cıkıyor
Ebrar042 Geç döllenme olduğu zaman son adet tarihini doktor bebeğin gelişimine göre değiştirir yani artık son adet tarini değil doktorun dediği tarihi baz almalısınız