EsraArslan81 Arkadaşlar günler geçmek bilmiyor kalbim ağzımda atıyor heyecandan sizlerde durum nasıl. Neler yapıyosunuz kaçıncı gününüz bugün ben pazartesi günü oldum pazartesiyide sayarsak 5. Günüm beraber bekleyelim
Aabbccc EsraArslan81 her an heyecanli geçiyor canım transfer öncesi ayrı heyecan sonrası ayrı heyecan rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲 bende transfer zamanimi bekliyorum 🙂
Aabbccc EsraArslan81 adetime 6 gün var olduğum zaman doktora gidecem o zaman canım Şubat’ta olur tahmini
CafersMom EsraArslan81 Bana doktor 12. Gün yap dedi kan testi. Ovitrelli iğne oldum onu olmasam ben bugün yapacaktım test ama iğne yanıltabiliyor o yüzden bi hafta bekliycem canım
CafersMom EsraArslan81 Benim 3. Gün embriyosuydu o yüzden ben daha geç vericem pek umudum yok gibi neden böyle umutsuzum bilmiyorum canım inşallah sağlıkla alırız kucağımıza
Cannnnur Bende dondurulmuş 5gun embriosunla transfer oldum bu gun 10cu gun bekyorum sabah test yaptm silik cizgi cıktı pazartesi kan vericem inşallah🙏🏻🙏🏻