xkubrax 15 haftalık hamileyim kız bebek bekliyorduk ama oğlumuz olacağını öğrendik. İsim konusunda hazırlıksız yakalandık ben Ege olsun dedim eşim Egemen olsun diyor uzlaşamadık bi Türlü sizce hangisi daha güzel 😍🙄