Happyrabia ben caploonba yı terciih ettim. Büyüyen beşik istemiştim lakin, satıcı memnun kalmayacağımızı ileride çocuğun kendi zevkine göre alındığını dile getirdi. Ve çok dayanıklı değilmiş mağazada olan müşteri söyledi. O yüzden beşik tercih ettik. İleride çocuğumuz ne isterse ona göre alınacak artık