Happy47 doktormu dedi düşük diye 19.hafta miydi neydi ondan önceki dönemde bebeğin kaybedilmesine düşük denir, doğum zamanı gelmiş neredeyse minnosun, gebelikte belli bir haftaya geldikten sonra ya sabitleniyordu sanki tam hatırlamıyorum kaç çıkmıştı değeriniz