İlk hamileliğimde 2günde bir parol serum yiiyodum o hafifletiyodu şuand 12hafta içindeyiz tekrar kabusum olmaya başladı pazartesi tutmuştu şmdi tekrar bu gece ağrıyla yatamadm kfam zonkluyor aynı durumda olan kendinizi nasıl rahatlatıyorsunuz Allahım beynim patlicak gibi yürüyemiyorum