Ardkaslar ilk üç ay içinde olup kanama alanı olanlar dışarıya kanaması olmayanlar neye dikkat ediyor nasıl koruyorsunuz kendinizi doktorum bana 7 haftalıkken kanama alanı var dedi ben üç haftadır evdeyim disriya çıkmıyorm evde iş yapmıyor yorulmuyorum doktorum bu kadar katı kural koymadı ama ben korktum eşim korktu böyle yaptık böylede çok daraldim bunaldım şimdi 10a gireceğiz 12ye kadar dikkat et dedi doktor sizce böyle katı mi devsm edeyim biraz daha esnek mi olayım bilemedim zaten tezgahta on dakika iş yapsam belim ağrıyor bırakıyorm hemen orası da ayrı konu. Siz neler yapıyorsunuz