MorKelebek54 Sevil1996 anlami ne bilmiyorum ama bi istsgramda kadin vardi ordan gördüm bu ismi ilk soylemi cok sor gibi geliyo bana ayrica cok agir bi isimmis gibi hissettriryo bilemedim tabi sizin karariniz kuuzm
cokbilmismom Başlığı ilk gördüğümde mesane diye algıladım 🙈 hiç duymadığım bir isim ilk kez duydum benim kulağıma hoş gelmedi soylemeside zor bence
La_Liberte Sevil1996 ben oldum olası sevmedim bu ismi. Komşumun kızının ismi Menesa’ydı. Bir ara sordum söyledi. Melisa herhalde söyleyemiyor sandım. Hoş bir tınısı yok. Dağlıkla gelsin bebeğimiz ☺️🙏🏻