Htcasl ay ben de öyleyim bence doğum korkusu değil o ya hormonlar.
Reklamları izliyorum ağlıyorum bişey okuyorum ağlıyorum ay sürekli gözlerim dolu dolu :) bide bebek hisseder diyolar iyice perişan oluyorum doya doya Bi ağlayamadım hehehe :) yalnız değilsin yanındayız :)