Neva_aydn Ya kızlar benim son iki haftadır sol gözüm sağ gözümden büyük ve yüzüm aşırı lekelenmeye başladı
Haticeburak06 Neva_aydn canım böyle belirti olmazki bunlar anca 15 haftadan sonra olur test yaptır istersen
Talyaninannesi Neva_aydn Lekelenme, yüz değişmesi hamilelik belirtisi diye duymuştum bence. Eskiden yüze bakıp böyle anlayıp söylerlermiş hamile olduklarını.
Neva_aydn Mzzz ektim şuan 8 haftalık adeti hir gün geçmişti kan verye gittik ben orda anladım hamile olduğunu yüzü değişmişti dedim kesin hamilesin sonuç çıktı 3 haftalık hamileydi
Neva_aydn Talyaninannesi aynen anlam veremedim birden bire çıktı bir haftadır var sabah kalktim yüzüm leke içinde sanki yeni ergenliğe girmiş gibiyim
zey-nep11 Neva_aydn aanaaa benımde yuzum mal gibi oldu anlık. Adet olcM sandm uc gun gecıktı ılkkez kahve lekede gecti bır gunde btti az geldı cok az ama. Ddm noluyo bana kanda negtf cktı hala beklıyorm yarında olmazsa kan bıda vercem gec dollenme olablırmış
Neva_aydn Lalemmm12 bende bilmiyorum ki mesela kimisinin yüzü güzelleşiyor kimisinin ise lekeleniyor yengemden biliyorum ilk hamileliginde yüzü çok guzellesmisti hayret etmiştik ama bu gebeliginde baya kötü olmuş yüzü
Lalemmm12 Neva_aydn kızsa çok çok çirkinleşir eltimden biliyorum ben ogluma hamileyim mesela önceden de hiç lekem yoktu ama ekstra güzel oldum saçlarım uzadı falan
Neva_aydn zey-nep11 benim yüzüm sanki sivilce varmış da ben onlala uğrasa uğrasa leke bırakmışım gibi ama önceden öyle değdi ben hala reglden diye düşünüyorum çünkü yarın regl olmam lazım bugün akıntılarım başladı
zey-nep11 Neva_aydn garıp ya benımde öyle bırden o cıkan acısı sıvılceler kendi kndıne kızardı ne blm