Lamia65 Merhaba kızlar.Bu gün yine yaptim.Düşündüm belki test beni yaniltiyor bi daha yapiyim dedim.Yaptim sizde bakarmisiniz.Diğer testdeki çizgiden baya koyu çıkmış. Bu arada kan vermeye gidemedim hala belki yarin giderim.Eşim hastaydi gidemedim. xEndless Duygu9604 Sermec27 Liyamm1 Haticeburak06 hanifeq Anneoluyorumm00 MelodyFairy Nazmiye111
Nazmiye111 Benimde adet tarihim 26 cok heycanlandm suanda. İlk korunmasz iliskinzden kac gun gecti de testiniz bu kadar net acaba merak ettm .. bende test yapmamak ixin zor duruyrmda
Nazmiye111 Lamia65 yarın yapmayı düsünyrm elimde kaset test var bir tane cikarmi varsa bilemyrm ama adet olucak gbi cok fena agrilarm var sanki adet olcak gbi hissedyrm