Arenimoo Kızlar benim troid bezim alındı 2 sene önce şuan 6 haftalık hamileyim tsh değerim 5.31 çıkmış 125 mg kullanıyordum hergun Endokrincim 4 gün 125 3 gün 150 iç dedi Kadın doğumcum ise her gün 150 iç dedi Ne yapmam lazım
Melsaboz Arenimoo benimde komple alindi 3 yil oldu. Suan 27 haftaligiz endokrin dr um belirliyor dozumu onu dinlemelisiniz. Kadin dogum dr sadece bebekle ilgili seylere bakiyor endokrin dr ise tsh degerime bakiyor ona gore ilac dozumu belirliyor.
Arenimoo Melsaboz 6 haftalıkken tshin 5 olması risk değil mi Kaç ayda bir kan veriyorsun değerine baktırman için canım
Melsaboz Arenimoo benim 20 lere cikmisti ilk haftalar dozumu yukseltti dustu sonra ayda 1 cagiriyor mutlaka .