kızlar bebeğimi sürekli emziriyorum ama mama ile takviye yapıyorum çünkü kendi sütüm en fazla 30cc çıkıyor ve doymuyor 30cc de mama ilave ediyordum ilk zamanlar ama sarılıktan dolayı fototerapi aldı hastanede anne sütünün üstüne her beslenmeden sonra mama verdiler çocuk alıştı bi türlü doymuyor 60cc içiriyordum artık o da yetmiyor 90cc mama içiyor 18 günlük bebek için bu durum normalmi doktora sordum ne kadar içerse ver dedi ama genede içime sinmedi bilmiyorum