Yazmelegi_ ben alabalık pek yapmıyorum genelde levrek veya çupra yaparım önce balığın üstüne aynı tavukta olduğu gibi çizikler atıyorum sonra limon sıvı yağ ve baharat karıştırırıp iyice içine dışına heryerine sürüyorum sonra halka şeklinde soğan yuvarlak patates varsa mantar ve havuç doğrayıp aynı sosla onlarıda harmanlıyorum. Sonrası zaten tepsiye diz üstüne balığı koy pişir 🤷♀️ birde piştiği zaman üzerine tereyağı koyuyorum parça parça derisi çıtır oluyor