Kızlar bugün kontrolüm vardı doktor bebek baya aşşa inmiş direniyor sanki gelmemek için dedi nst ye girdim bi tane sancım çıktı 75 lerde açılma varmı diye ebe alttan baktı açılma yok ama bebek baya inmiş dedi aşşada dedi kanala inmiş yani sizce doğum ne zaman olur ara ara sancılarım da var bıçak gibi saplanıyor rahmime