Fhryhsn kesinlikle😀 ilk dört saat bacaklarım ve ameliyat yerim uyuşuk olduğu için hiç bi ağrı hissetmedim. Bol su ve kafein al, spinalin etkilerini çabuk atarsın dediler öyle yaptım hiç bi ağrı çekmedim. Bir de fırsat varken o ameliyat anını tecrübe etmek istemiştim ve tabiki bebeğimi ilk ben görmek😍😍 herkese de tavsiye ediyorum ben çok memnun kaldım