Zeynep1225 Kızlar doktor açılman var dedi 2 gün önce bugün sabahta çok fazlaca sümüksü bir akıntı geldi tuvalette bu nişan mıdır ya da doğum belirtisi mi?
Meryemaydin Zeynep1225 Evet o nişan, benimde öyle gelmişti belirti yok sandım. Sancim da yoktu. Kontrole diye gittim 3 cm acıkliğım varmış doğuma aldılar hemen. Doktor o nişan oluyor işte herkeste aynı olmuyor dedi.