Fatya001 sezeryan yaptım o kadar memnunum ki iyiki sezeryan olmusum hiç bisey hissetmiyorsun sonrasında ağrın acın tabiki olucak 7 kat kesiyorlar ama asla öldüm dayanamıyorum denecek kadar değil ben 2.gun çocuğuma kendim bakmaya başladım şuan 10 gün oldu her şeyi yapabiliyorum 4.gunde zaten hiç bisey kalmamıştı herkesin bünyesi farklıdır tabiki ama sezeryan o kadar rahat ki anlatamam sonrasında çektiğiniz o ağrı acı normal doğum boyunca çekeceğiniz sancıdan çok daha azdır